5 mar 2014

Takie tam infoo...

No info jak info xD
Głównie to chciałam przekazać, że żyje. Chora byłam, więc rozddziały nie są gotowe, bo choroba to jednak zUo, które odbiera wenę.
W każdym raziee...rozdziały na blogu stoją w miejscu, jeszcze ich nie zaczęłam.
Mega oneshot mojego życia jest napisany w połowie, a oneshot dla Raylie (liczę że Ci się spodoba :D)  jest zaczęty.
No i takie małe bonusy.
Chyba nigdy nie pokazałam jak wygląda postać Akemi ichiro, więc dodam rysunek.
Dam tez rysunek Lexi.
Nie śmiać się, nie jestem zawodowcem xD
I nie umiem rysowac rąk.
I nie umiem kolorować kredkami (brzmi absurdalnie, ale tak jest T^T)
I co do obrazka Lexi, nie miałam rzecz jasna kredki w kolorze skóry, więc...
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie brak kredki koloru skóry był zawsze traumą w dziecinstwie xD
I co do ostatniego pytania pod poprzednią notką...tak, grywam w LoLa xD
Głównie dlatego wolniej piszę, ale praca miderki jak bardzo wciągająca xD
Ponoć postać Jinx z tej gry, według moich kolegów, przypomina mnie. Lub ja ją. Od zawsze wiedziałam ze jestem psychopatką <3 xD



3 komentarze:

  1. Łożeszty, psychodeliczna małpka wywierciła mi dziurę w mózgu. 1:02 ---> Toż to oblicze zła! xD Co w Tobie siedzi?! Bez urazy, ale chyba bałabym się z Tobą w ławce siedzieć, a uwierz, że już z jedną najlepszą wariatką ten kawałek drewna dzielę. xD
    A rysunki są bardzo ładne, taka manga. ^^ Ale u Lexi mi czegoś brakuje. Miecza, którym mogłaby kogoś sieknąć, oczywiście. ;d I nie wiem, co masz do rąk. Wyszły całkiem zgrabnie. Ja za to staram się unikać rysowania dłoni, zawsze chowam je za plecy, bo wychodzą (co tu dużo mówić) koszmarnie. xD
    Oneshocik dla mnie! Yah! Huhu, co to będzie? xD Doczekać się nie mogę. :D
    Ale o oneshotcie życia również pamiętam i jestem ogromnie ciekawa, co wymyśliłaś. Apetyt na notki wzbudził teledysk. xD Nie choruj! Nie opłaca się chorować, dopóki do póki w szkole się uczymy. A i mnie coś rozkłada, trzeba się w syropki zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiesz, Jinx jest psychopatką (jedna z ulubionych postaci, bo ma taką zajeee wyrzutnię rakiet *-*), ale wolę być porównana do niej niż do mojej głównej postaci która jest zabójcą XD
      A co do siedzenia w ławce, uszkodzeń cielesnych nie ma, ale psychiczne owszem, mam spore poczucie humoru i durne pomysły xD

      A, tak, nie rysowałam miecza booo...znaki na niebie się nie zgadzały.xD
      a na serio to nie umiem...xD

      Haha ja dłonie też staram sie chować, albo rysuję długie rękawy. XD

      uu, to życzę Ci zdrowia :D

      Usuń
  2. Ktoś jeszcze gorszy od Jinx? No, w sumie to też bym wolała być psycholką niż morderczynią! xD
    Hah, głupie pomysły i niekontrolowane wybuchy śmiechu są śmiertelnie niebezpieczne zwłaszcza na tych najgorszych lekcjach, gdzie wywołanie do odpowiedzi grozi pałą w dzienniku i tym znaczącym spojrzeniem nauczyciela. ;D
    Tak więc uważaj. xD

    Haha, słusznie. Gdy księżyc i słońce nie zejdą się w jednej linii, nie wolno rysować. Tajemnicza moc kosmicznego pochodzenia nie spłynie wówczas na nikogo. xD Rany, o czym ja piszę...

    Dziękuję, na szczęście obeszłam się dwókrotnym kichnięciem. xD

    OdpowiedzUsuń