20 lut 2014

Ten, tego...xD

Tyle mnie nie było że nawet nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale potajemnie będę liczyć że tak ;-;

Miałam przerwę w pisaniu, taką dosyć długą tak jakby...
ALE WRACAM LUDZIE XD

Wszystko w moim życiu się trochę pochrzaniło i przez pewien czas nie miałam ochoty patrzeć na laptopa ani nawet z łóżka wstawać, Ale to się już skończyło.
Mam teraz spooooro weny, więc już niedługo coś tu wstawię!
zdradzę że szykuje bardzo...hm...dziwnego? Innego? W każdym razie oneshota, a potem szybko piszę rozdziały z pozostałych serii ^ ^

Także...czekajcie mordki kochane, Akemi wróciła do pracy :D

2 komentarze:

  1. Ja tu zaglądam. :P
    Pewnie niektórzy stawiali na tym blogu krzyżyki, ale nie ja. xD
    Hue, hue, coś dziwnego? Innego? Bardzo lubię dziwne i inne rzeczy, tak więc nie powinnam narzekać. A po tak długiej przerwie skrycie marzę o czymś takim, po czym spadnę ze stołka, o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeeej, mam fana (czy coś) *-* xD

      Nooo, jeżeli nic nie zepsuje to powinnaś być zadowolona :D

      Usuń